5. dubna 2012

Slovníček ženských statusů na Facebooku: alkohol

Narazili jste na Facebooku nebo jinde na další ženský řetězový status s názvy alkoholu? Přináším malý slovník a přikládám překlad anglického originálu (všimněte si drobných rozdílů):

Tequila: Svobodná.
Jack Daniels: Je to komplikované.
Rum: Jsem na ženy.
Champagne: Zasnoubená.
Red Bull: Ve vztahu.
Beer: V manželství.
Vodka: Jsem ta "druhá".
Johny Walker: Nemohu najít toho pravého.
Liquor: Chtěla bych být svobodná.
Gin: Chci se vdát.



Originál (přeloženo z AJ):
Tequila: Jsem svobodná žena.
Rum: Jsem TOUCH & GO žena. V překladu něco jako "na jedno použití" ;-)
Champagne: Jsem zasnoubená žena.
Red bull: Jsem žena ve vztahu.
Beer: Jsem vdaná žena.
Vodka: Jsem "ta druhá".
Sprite: Jsem žena, co nemůže najít správného může.
Whiskey: Jsem svobodná žena, mám kamarády a mám ráda párty.
Liquor: Jsem žena, co chce být svobodná.
Gin: Jsem žená, která se chce vdávat.