24. listopadu 2011

Jak získat 300 Kč od ZUNO banky zdarma

AKTUALIZACE: Tento návod již nefunguje. Nicméně, pokud ještě nejste klientem ZUNO, můžete 300 Kč za první platbu kartou získat pomocí mého doporučení (zde).

Určitě jste už viděli v televizi reklamu na účet u ZUNO zdarma, s tím, že za první platbu kartou získáte 300 Kč a říkali jste si v čem je asi ten fígl. Já na to myslím přišel, tak čtěte :-)

Takže dnešní návod je spíš jen taková rada. Sám jsem si ZUNO účet nevybral jen kvůli těm třem stovkám, ale kvůli tomu, že z českých levných bank vyšlo ZUNO podle webu www.nejlevnejsibanka.cz (tam se o ten účet mimochodem žádá), zkrátka tam pro mě ZUNO vyšlo i tak nejlíp. Rozhodoval jsem se ještě mezi Fio bankou, ale ta měla na můj vkus příliš staromódní internetové bankovnictví a ZUNO hezčí kartu.

A teď teda v čem spočívá ten fígl - po podpisu smlouvy, kterou vám doveze kurýr až domů, musíte v internetovém banmkovnictví hned jít požádat o tu kartu. Ona je taky zdarma, ale fígl je v tom, že než lidi zjistí, že měli o kartu nejprv požádat, akce se 300 Kč už bude pryč :-)

Takže jestli chcete ty tři stovky, tak požádejte hned, protože akce trvá jen do konce roku.

Jo, ještě bych zapomněl, že u Raifky je pak se ZUNO kartou výběr jen za 18,- (což u mě jednoznačně vyhrává).